Licență
Programe de studii
INGINERIE CHIMICĂ - 4 ani
- Prelucrarea Petrolului și Petrochimie
- Ingineria și Informatica Proceselor Chimice și Biochimice
- Petroleum Processing and Petrochemistry (EN)
- Controlul şi Securitatea Produselor Alimentare
Ocupații
-
- Inginer în industria chimică
- Inginer petrochimist
- Cercetător în petrochimie şi carbochimie
- Inginer proiectare
- Inginer de sistem în informatică
- Inginer chimist în industria alimentară
- Inspector protecţia consumatorului
INGINERIA MEDIULUI - 4 ani
- Ingineria și Protecția Mediului în Industrie
Ocupații
-
- Auditor de mediu
- Inspector protecţia mediului
Ghiduri de studii
Proiect de diplomă
Planuri de învățământ
Fișe de discipline
Master
Programe de studii
Studii de masterat - INGINERIE CHIMICĂ - IF 1.5 ani
- Tehnologii Avansate în Prelucrarea Petrolului
- Chemical Engineering for Refineries and Petrochemistry (En)
- Inginerie Chimică Asistată de Calculator pentru Rafinării și Petrochimie
Studii de masterat - INGINERIA MEDIULUI - IF 1.5 ani sau 2 ani
- Tehnologii Avansate în Ingineria Protecției Mediului
- Controlul Calității Produselor și a Factorilor de Mediu (2 ani)
Ghiduri de studii
Admitere la programele masterale
Lucrare de disertație
Planuri de învățământ
Fișe de discipline
Doctorat
In prezent, la Facultatea de Tehnologia Petroului si Petrochimie se desfașoară programe de doctorat pentru domeniile Chimie și Inginerie Chimică.
Conducători de doctorate în domeniul de doctorat Inginerie chimică:
- Prof. dr. ing. Ciuparu Dragoș - Email: dciuparu@upg-ploiesti.ro
- Prof. dr. ing. Cursaru Diana - Email: dianapetre@upg-ploiesti.ro
- Prof. dr. ing. Onuțu Ion - Email: ionutu@upg-ploiesti.ro
- Prof. dr .ing. Matei Vasile - Email: vmateiph@yahoo.com
Conducători de doctorate în domeniul de doctorat Chimie:
- Prof. dr. ing. Pântea Octav
Orientare profesională
DE CE ESTE NEVOIE DE CONSILIERE ÎN CARIERĂ?
- Pentru că scopul educației este «pregǎtirea unor oameni care sǎ acționeze și sǎ gândeascǎ independent și care, în același timp, sǎ vadǎ în slujirea comunitǎții realizarea supremǎ a vieții lor» (A. Einstein).
- Pentru că realizarea acestui scop face necesarǎ o cât mai bunǎ corelare a intereselor individuale cu cerintele sociale, implicit o dezvoltare a serviciilor de consiliere școlarǎ și profesionalǎ.
- Pentru că promovarea stǎrii de bine, preocuparea pentru dezvoltarea personalǎ, prevenția situațiilor de risc reprezintǎ atât premisa, cât și rezultatul unei educații de calitate.